Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Malin - 11 juni 2012 17:08


Igår tävlade vi lag igen, i Knivsta denna gång, men nu blir det tävlingsuppehåll i tre veckor och det känns skönt då jag inte varit helt taggad sista tiden och det samtidigt varit en hel del att åka på. Strök mig från lördagens individuella lopp och hälsade på mamma ihop med syrran istället och det ångrade jag inte en minut. Nu ska hundarna få fysträning och mysträning ett tag framöver, men jag kommer nog inte kunna låta bli att följa SM...


Visst är bilden, som jag snodde av Maja, bra? Det är så livet är med Ella, nära tillsammans och samma intressen. Älskade skrutthunden!


Lilla badhunden har badat tre dagar i sträck och hon har kommit på att det faktiskt finns saker på botten, så det nya nöjet är att doppa skallen för att dra upp pinnar, vass och andra skatter. Lite märkligt att hon är så pjoskig med blöta öron annars men i det läget går det visst bra? Jag önskar mig lite mer värme så jag och Ella också kan bada, inte bara den vattengalna som plaskar i vattenpölar vid +10...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards