Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Malin - 4 juli 2013 17:00

Har varit lite småförkyld hela veckan, gått med lite halsont och lätt hosta men värre än så tycks det (peppar peppar) inte bli. Hittills har jag orkat bara jag vilar varannan dag. Måndagen skulle bli en sån vilodag men så kom vi igång med att rensa klädgarderoberna och jösses vilka mängder vi kastade, mer än en säck till återvinningen och då hade vi dessutom skänkt en hel del också, och tomt är det ju inte precis nu heller... Men vem har egentligen TRE par urväxta och trasiga jeans i sin garderob? Tja, nån som inte rensar den särskilt ofta antar jag, dessutom har jag lite hamsterbeteende, tycker att mkt kanske kan vara bra att ha nån gång... Härligt iaf med en renande rensning, det gav faktiskt massor med mental energi även om kroppen inte varit i full gång.


I tisdags kväll tränade vi på Nacka med Kickan och Ärtan. Jag hade redan gjort lite för mkt den dagen så var inte jättefräsch men vi byggde upp en bana med lite klurigheter och körde med alla hundarna. Ella gjorde den lätt, med Siri är problemet att hon är fasligt snabb så om det funkar eller inte beror helt på vad jag hinner med, men jag hinner ju om jag bara är på alerten! Gungan gjorde hon väldigt snyggt, en gång studsade hon dock av och nästa repetition blir hon lite försiktig. Tränade sen lite kontaktfält men då var jag så slut att jag inte ens kunde kasta leksaken rakt fram... Imorgon blir det eftermiddags-/kvällstävling i Österåker!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards