Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Malin - 1 juli 2011 11:42

...bara dåliga kläder, ja den devisen kan vi få testa i helgen. Prognoserna skiftar från timme till timme, just nu ser det ut att inte bli så farliga regnmängder men man vet ju aldrig - enda gången jag varit på Kanonsabotören tidigare blev vi så dränkta att vi åkte hem tidigt och skippade mina lopp på söndagen.


Nu är jag hyfsat färdigpackad och resfebern är i full blom, hjärnan går på högvarv och det känns som jag vimsat runt som en yr höna hela fm, är på väg att fixa en sak så kommer jag på en annan, släpper den första osv. Jaja, allt riktigt viktigt (= tågbiljetter, plånbok samt vaccintyg och tävlingsbok) är iaf med, utöver det kan man alltid improvisera. Om precis två timmar drar vi och jag kommer alltså inte vara tillgänglig på mail eller fb, har ju bara en gammaldags telefon utan surfmöjligheter.


Ella hade redan igår full koll på att det var något stort på g, jag började packa en väska samt utsatte henne för en rejäl pälsvårdsomgång, vilket genast fick henne att lägga ihop ett och ett. När jag gick och lade mig igårkväll kröp hon intill mig och slickade mig i ansiktet, "du och jag, matte". Nu verkar de lugna men jag räknar med en explosion när det är dags...


Rapport från tävlingen och allt omkring kommer förstås efter helgen, håll nu tummarna för oss!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards