Direktlänk till inlägg 28 april 2012

Gräsänka med gräsätare

Av Malin - 28 april 2012 19:59

Igårkväll satte sig F på tåget mot Berlin och lämnade mig som gräsänka för en dryg vecka framåt. Nu är det inte så mkt att deppa ihop för, jag har faktiskt lyckats fylla mitt schema rätt bra framöver. Imorgon hänger jag med Kickan som åskådare/filmare till Botkyrka BKs klass 1-tävling och sen ska jag hälsa på hos mamma, så har vi KM osv... Jag håller mig sysselsatt! Idag var jag på Plantagen med syrran och sen en spontan picknick som dock blev i lite väl mulet och blåsigt väder. Hundarna betar och betar när vi är ute, ibland känns det som vi inte kommer nån vart. Benet har iaf blivit betydligt bättre efter två tråkiga dagar med vila, ska försöka hålla mig i skinnet tills smärtan helt är borta.



Såhär trötta var hundarna efter onsdagens träningsträff på Nacka BK...



Och den lilla soldyrkerskan tar alla chanser hon får, normalt sett väljer hon aldrig hårda golvet över soffan eller sängen men finns det en liten solfläck så finns det snart en liten cavalierfröken i den... 

 
 
Marre & Rasmus

Marre & Rasmus

29 april 2012 08:54

Gomorron på er… Bra att schemat är fullt med skojigheter så att du inte bara sitter där hemma och deppar ihop. Vart kommer denna KM hållas? kanske kan komma över och kika på er, vore kul.

Såg inte din hälsning först när jag kommit hem efter träning igår, hm. Nästa gång du kan så snälla RING mig istället. 076-0090544 för jag hade verkligen velat tränat med er. Kika gärna på våra träningsfilmer från igår och tyck gärna till, alla råd är välkomna.

Här har man en till soldyrkare och så fina dom är och ser så nöjda ut med livet så :D

Ha det nu så gött och du fixar nog att vara gräsänka ett tag ska du se, hihi. Kramiz å massor av nospussar här;)

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

 
Marre & Rasmus

Marre & Rasmus

30 april 2012 11:25

Tack och det nu blev man här glad :D

Önskar er en jätte mysig Valborgsmässoafton. Bamsekramizar // Marre&Rasmus

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 11 januari 2019 20:48

Till minne av Ella (2004-2018) och lilla Siri (2010-2018). Jag hoppas att jag aldrig behöver uppleva något liknande än detta år, där vi slitits mellan strimmor av hopp och djup förtvivlan. I somras fick jag slutligen ta farväl av först Ella, seda...

Av Malin - 7 oktober 2017 16:31

Det har varit tyst här ett bra tag, och det har sin anledning. I början av juli blev Siri plötsligt väldigt seg och ville inte promenera. Vi har valsat runt i djursjukvården ett bra tag. Hos veterinär kammade vi noll, utan fick höra dumheter som att ...

Av Malin - 6 juni 2017 15:57

Nu har vi tävlat två helger i rad, och har inga resultat med oss - tre diskningar och en rivning. Men jag är nöjd med mycket, tycker att det känns bra att köra Siri och framförallt har jag faktiskt nått framgång i mitt senaste projekt: tyst och behär...

Av Malin - 15 mars 2017 18:18

Uttrycket "Great dog, shame about the handler" gäller inte bara för agility blev jag varse på kursavslutningen i nosework igår. En fantastisk liten sökhund har jag, men matten får (iofs i gott sällskap) gömma sig under skämskudden för dålig förmåga a...

Av Malin - 25 februari 2017 16:49

Börjar så smått äntligen återvända till livet efter 3 veckors(!) virusinfektion. Eller, själva sjukan var över på en vecka men sedan följde rethosta och fram till bara ett par dagar sedan fick jag inte sova en hel natt. Skönt när jag nu kunnat flytta...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards