Alla inlägg den 3 september 2012

Av Malin - 3 september 2012 09:50

 

Den här helgen har ovanligt nog varit hundlös! Jag beslutade på fredagseftermiddagen att inte tävla på SSBK då jag hade ont i armen och regnet envist strilade utan uppehåll, så mamma hämtade dem efter jobbet. Det innebar att vi både kunde gå på bio, shoppa och åka på inflyttningsfest utan minsta dåliga samvete. Faktiskt väldigt skönt att vara utan hund ett par dagar, frigör en hel del tid och ger utrymme att vara lite spontan! Och när jag såg bilder på hur banan såg ut efter ett par timmars agilitytävling så blev jag väldigt nöjd med mitt beslut. Men igår hälsade vi på mamma och tog med oss djuren hem, och det var förstås väldigt kul att se dem igen. Och trots att vi var rätt avslagna efter festen kvällen innan tränade jag hoppteknik på tomten, Siri för muskeluppbyggnad bak och Ella bara för rättvisans skull...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards