Alla inlägg den 27 september 2012

Av Malin - 27 september 2012 13:58

 

Det var en smula sorgligt att se sommaren försvinna för några veckor sen, men nu gäller det att njuta av hösten istället i all dess prakt! Just nu har vi extra anledning att vara glada, för igår var jag på återbesöket hos Krister på Söderköpingskliniken och han friskförklarade Siri helt och hållet. Knäet var helt perfekt - "oförskämt bra" var den exakta ordalydelsen - och det ska inte vara några problem att låta henne jobba fullt ut i agilityn eller annat, jag kan knappt fatta att den här långa perioden av restriktioner nu faktiskt är över... Efter besöket tog vi en långrunda uppe på Ramunderberget, för det kändes lite övermäktigt att efter bara en kvart hos veterinären köra två timmar tillbaka igen. Insåg att jag saknar att ha en riktig skog att gå ut i, det var så härligt när vi kunde vara ute en timme utan att gå på asfalt och utan att möta någon. Tur att jag har mammas bil för tillfället, så idag har vi gått elljusspåret (med lite sidospår för svampplockning) i Visättra och jag hoppas att hundarna piggar på sig till kvällen då det blir agilityträning, just nu är de rätt spaka.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards