Alla inlägg den 21 september 2012

Av Malin - 21 september 2012 15:16

 


Trodde jag skulle vara helt färdig efter tävlingen i söndags men tvärtom så vaknade jag med ny energi på måndag morgon och den har suttit i tills idag då jag plötsligt inte orkade nåt alls. Jaja, skönt med några dagar då jag fått mer gjort!


I onsdags var vi på återbesök på rehab, Siri fick jobba i vattentrasket och bli grundligt undersökt. Hon kan fortfarande bygga på sig en smula mer bak men smärtan i ljumskarna var borta och hon är helt liksidig i rörelser och muskulatur. Nu återstår bara veterinärens åsikt nästa vecka. Sedan utmanade jag mig själv och körde in till Fs föräldrar på söder, i rusningstrafik, jag som är lite skraj för stadskörning. Inga problem alls, och ett hinder överkommit. Belöningen blev smarrig middag och den dubbla regnbågen på bilden, som dock inte gör den rättvisa för den var riktigt häftig!


Igår tränade vi på Nacka BK, och nu märks hösten av - usch så tidigt det blev mörkt! Ella var jättetänd och for all världens väg första gångerna vi skulle köra staket. Egentligen har vi bara en tävling kvar innan den planerade pensionen men jag känner redan att jag börjar tveka om det beslutet... Siri fick köra hopp, tunnlar och däck - det sista var länge sen men hon flög tveklöst igenom. Vi tränade också lite gunga där jag snart måste sluta curla henne med att hålla emot, jag tror inte hon skulle bli rädd men gillar inte stöten med tanke på hennes knä samt att jag är osäker på om hon klarar hålla emot och vara kvar i nedfärden annars. Trötta jyckar på hemväg och de hade inte nåt emot en slappardag idag.


 

Gräsätning vid fårhagen var en av dagens små aktiviteter...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards